.

lauantai 30. heinäkuuta 2011

Koulutehtävä cosplaysta

En siis tylsistytä teitä niillä kymmenillä enkun esseillä jotka olen kirjoittanut cosplaysta, vaan ajattelin että jakaisin teille valokuvauskurssini lopputyön, eli kuvareportaasin.

Ja tässä muuten selitys (ei mun selitys) mikä on kuvareportaasi, eli kuvareppari, jos ei joku tiennyt.

Reportaasi on laajahko selostus jostain kiinnostavasta asiasta, tapahtumasta, tapahtumasarjasta tai yhteisöstä. Se eroaa uutisesta siinä, ettei se välttämättä kerro ajankohtaisesta aiheesta. Kuvareportaasi esittää asian kuvin.

Ja pieni sananen ennen itse kuvarepparia valokuvauskursseista. Jos vaan on mahdollisuus osallistua (esim. jos olette vielä koulussa) ja on pienintäkään kiinnostusta, suosittelen erittäin lämpimästi. Itse olen siis lukiossa viestintälinjalla, joten valokuvaus tuli sieltä esiin. On oikeasti mielenkiintoista kuunnella ammattikuvaajia selittämässä kuvaamisesta ja antamassa vinkkejä. Ja on aina kiva bongata jostain uutisesta et 'hei mä oon ollu ton tyypin tunneilla jotka noi kuvat on ottanu : DD'


Aiheena oli siis cosplayphotoshoot, eli cosplaykuvaukset. Näihin piti miettiä kuvatekstit, mutta ope unohti mainita sen (lol) joten näissä nyt ei ole kuvatekstejä.

Eli osassi ovat:

Naruto: Naru
Kuvaaja (3 & 4 kuvat): Saanukki
Assistantti (3 kuva): Annukki

Ja minä siis kuvasin nämä.












Eli tämmöstä nyt tälläkertaa. Jos jotakin kiinnostaa niin sain 9:n tuosta : D.

Stay cool!

~Hansku

Ps. Ensi tiistaina pidetään photoshoot Lululle ja Yunalle, ja ajattelin sen jälkeen vähän uudistaa blogiani. Tämänhetkinen ulkoasu on siltä ajalta kun tänne tunnukset loin enkä osannut käyttää bloggeria (osaanko vieläkään? xD). Haluan siitä enemmän oman näköiseni, tällähetkellä ainoa asia mikä kuvastaa minua on oma naamani tuossa bannerissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti